top of page

Prezent urodzinowy

Ania to moja sąsiadka. Sąsiadka z lat kiedy to biegałam po podwórku i skakałam w gume a ona dopiero co zaczynała chodzić. Kiedy spotkałyśmy się po latach, odrazu jej nie poznałam ale po chwili szybko skojarzyłam kim jest ta uśmiechnięta dziewczyna. Sesja zdjęciowa którą zrobiłyśmy była prezentem od jej męża z okazji 30stych urodzin. Sama jestem zdania, że taką okrągłą sumkę trzeba swiętować z impetem a taka glamourowa sesja to idealny pomysł. Poza jej portretami, zaproponowałam aby jej mąż - sprawca całego zamieszania - przyszedł wraz z synkiem i mieli klika ujęć razem. Kilka tygodni poźniej przyszli i wybrali swoje ulubione...

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Wyszukaj według tagów
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page