top of page

Uwierzyć w Siebie

Wprawdzie dzisiaj 20sty stycznia, ale jak Nowy Rok to należałoby zrobić coś nowego :) Od dzisiaj co tydzień postaram się publikować krótkie historie związane ze studiem fotograficznym GoldGinger Photography. Będą to moje plany odnośnie sesji jak i ciekawe historie niektórych klientów.

Wraz z tym postem chciałam przedstawić Wam cudowną Anie. Kobieta, która mimo swojej cudownej aury zmierzyła się z wieloma przeciwnościami losu oraz miała często pod górkę. Przyszła do mnie z konkretnym planem na sesję zdjęciową, pełna obaw i niepewności a ja jedyne co w niej widziałam to Tilde Swinton. Uwielbiam takie typy urody i aż nie mogłam się doczekać kiedy pojawi się przed moim obiektywem.

Cała sesja przebiegła bardziej niż idealnie, Ania mimo zdenerwowania i niepewności w pełni mi zaufała. Już po kilku ujęciach kiedy zobaczyła swoje zdjęcia z tyłu aparatu, pękły ostatnie bariery i z wielkim uśmiechem na twarzy przeszyłyśmy do kolejnych scenerii.

A najpiękniejsze co było to jej mina kiedy zobaczyła swoje gotowe zdjęcia <3

Na FB możesz przeczytać jej recenzje. A poniżej przedstawiam kilka ujęć, które Ania pozwoliła mi Wam pokazać.

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Wyszukaj według tagów
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page